Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Nov 2024 16:44:18 +0200

Tere!

Häädemeeste Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/29039 
aadressile Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Arumetsa küla, Siigla (Reovee 
kogumismahuti) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Ehs § 36 lg 5 p 2. Palun vajadusel avaldada 
arvamust kinnise reoveemahuti rajamise kohta Siigla kinnistule Arumetsa 
külas. Avalikult kasutatava tee kaitsevöönd.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27183921>  (menetlus nr: 
461956), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 02.12.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Häädemeeste Vallavalitsus) või menetleja (HELENE KLEIN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister